Kolm enamlevinud viga, mida tehakse logoga reklaamtoote tellimisel

Kingituste valimine on alati tore tegevus: võimalike toodete valik on niivõrd lai, et sobiva lahenduse leidmisel saab minna kuni peensusteni. Nii saab luua näiteks täpselt ettevõtte logo värvitoonis kruusid või hoopis taaskasutatud plastikust pastapliiatsid. Küll aga ei lõppe reklaamtoote või ärikingituste valimise protsess toote leidmisega, vastupidiselt – see on alles algus. Enam kui 20-aastase tootmiskogemuse jooksul oleme näinud korduvalt, kuidas heast ideest võib läbimõtlematuse tõttu saada inetu lõpptulemus. Panime kirja 3 enamlevinud viga, mida logoga reklaamtoodete tellimisel tehakse. Loe läbi ja õpi teiste vigadest, et saaksid ise olla teadlikum!

1. Valitakse ja saadetakse kehva kvaliteediga pildifail.

Piksli näide - siin on näha, et fail koosneb pikslitest ja suurendamisel muutub uduseks.Mida lasta tootele peale panna – kas ainult logo või hoopis mingi sõnum või pilt või infograafika? Valik on lõputu, kuid arvesse tuleb võtta, et isegi, kui visuaal näeb arvutiekraanil kena välja, ei pruugi see sobida trükkimiseks. Olulised on nii faili suurus ja kvaliteet kui ka formaat. Udune trükk võib praktilise toote hoopiski kasutuks tolmukogujaks muuta. Loe lähemalt SIIT, mida pildi valimisel arvesse võtta.   

2. Valitud tootele pole võimalik logotrükki teostada.

 Isegi, kui trükifail on sobiv, tuleb mõelda, kas see lahendus on sobiv ka valitud tootele. Kvaliteetse tulemuse saamiseks peavad olema täidetud õiged nõuded:

* kas tootel on olemas piisava suurusega ala sellise kujunduse trükkimiseks;
* kas pinna materjal on sobilik trükivärvide nakkumiseks;
* kas just sellise trükimeetodiga on ikka võimalik trükki teostada.

Logopaigutuse näide

Näiteks võivad tekkida olukorrad, kus:

* toote kumera pinna tõttu siiditrükki teha ei saa ja tampotrüki jaoks on trükipind liiga suur;

* antud koostisega kangale ei saa teha trükki ja tikandi tegemiseks on kujunduses liiga peened detailid;

* sublimatsioontrükki saab teha ainult valgele polüestrit sisaldavale kangale;

* voodriga toodetel puudub võimalus pääseda voodri vahele, aga enamus logode pealekandmise meetoditest seda vajavad;

* pehmet toodet on vaja trükiraami all pingutada, kuid toote detailid või õmblused seda ei võimalda (vt näidet pildil - sellisel kujul pole päriselt võimalik trükkida). 

3. Toode ei sobi soovitud kasutustingimustesse.

Sobiva logotoote ja õige töötluse valimisel on suureks abiks see, kui projektijuhile antakse teada, millistes tingimustes soovitakse toodet kasutada, et saavutada võimalikult hea kestvusega tulemus ja klient ei peaks pettuma.

Võimalikud soovimatud olukorrad on näiteks:

Näide mitte vastupidavast trükist

* välireklaam prinditakse mitteilmastikukindlale materjalile;

* logokleebised tellitakse tavalisest kleebismaterjalist ja ekslikult arvatakse, et seda saab kasutada igal pool. Tegelikult on aga iga pinna ja kasutuskoha jaoks erinevad kleebismaterjalid ja lisaks nõuavad ka pinnad erinevat ettevalmistust ja töötlust;

* tellides riietele tikandit, tuleks silmas pidada, et kui plaanitakse puhastada riideid keemiliselt, tuleks eelistada viskoosniidile polüesterniiti, mis talub keemilist pesu oluliselt paremini;  ka UV-kiirgust talub polüesterniit paremini;

* tavaline ürituste jaoks sobiv T-särk ei pruugi sobida tööriideks, mida pestakse tihedalt ja kõrgema pesutemperatuuriga, mõistlik oleks valida sobivam variant, mis küll ei pruugi olla sama soodne, aga peab paremini vastu.

Need pealtnäha pisikesed nüansid ei ole lihtsalt tähenärimine, vaid eeldused parima võimaliku tulemuse saavutamiseks. Iga toode, kus on peal Sinu ettevõtte logo, esindab ühtlasi Sinu ettevõtte olemust. Esmamulje on kordumatu – veendu, et see oleks positiivne! Eelnimetatud vigasid aitab Sul vältida hea projektijuht - tee temaga tihedat koostööd!

Teised postitused